NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

miercuri, 13 februarie 2008

1. Cheeky Girls salvează planeta! Vrei să salvezi planeta? Dezbracă-te în curu' gol. [Mircea Badea]
2. Aţi pierdut răbdarea? E pe aici pe undeva, pe jos. [X]
3. Ştii ce vreau eu de la el, nu? O găleată de heroină, să îşi facă viaţa fericită! [L.V.]
4. - În pronunţare! [Judecător]
- Bine! Da nu mai îmi daţi niciun termen? Dar eu am cumpărat! [X]
5. Mi se rupe geanta...Şi câţi bani am dat pe ea...[A.D.V.]

6. Dacă asta nu e caterincă, înseamnă că s-a perimat noţiunea de caterincă. [n.r. blogul judecătorului] [L.V.]

7. Să moară Bibi dacă am înţeles ceva! [C.R.]

8. Încearca să îţi imaginezi nişte vocale şi nu o să mai moara Bibi! [L.V.]

9. Ce a fost, a trecut...iubirea s-a scurs precum sângele de pe topor. [L.V.]

10.Vocea ta este alunecoasa ![R.S.]

11. S-a sistat singura mea activitate. [R.S.]

12. Frate eu plimb în geantă nişte biscuiţi. [C.A.]

13. Cât de repede poti. Nu trebuie să iei salvarea sau pompieri, dar cât de repede poţi.
[I.B.]

14. Picioru’ drept, îl ţii de gât. [n.r. taximetrist]

15. Vrei să îţi dau o pană să îţi gâdil omuşoru’ să vomiţi! [A.S.I.]

16. Seminariţa! [R.C.]

17. Ai faţă de cămaşă! [M.P.]

18. Antecedentu n.r. ascendentul! [S.T.]

19. Ăla se mişca la bară! [S.T.]

20. Se conectează la întrerupăroru’ de la lumină! [T.I.]

21. Se pune pe degetu acela fără unghie! [A.C.]

22. Frate, dacă mă iei la mişto, rişti să-mi sugi pula! [A.S.I.]

23. Ăsta se jenează s-o ia la labă în faţa pisoiului! [A.S.I.]

24. Dacă îl văd că cântă la pian îi dau cu barosu peste degete [n.r. despre Dinu Maxer] [C.A.]

25. Îi tremura aşa obrăjorii când cânta! [n.r. de Fuego] [R.I.]

26. Au venit cu vrabia ? [n.r. zugravii] [F.P.]

27. Zugrăviţa ! [C.D.]

28. Îmi plac limbile străine şi la propriu şi la figurat! [M.P.]

29. Sfâşietoru’ de hârtie! [n.r. traducere pentru Shredder]

30. Avea nevoie de un Teesland la opis! [n.r. opis la Teesland] [I.P.]

31. What’s this guy still doin here! [E.W.]

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger