NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 31 octombrie 2010

Veni, vidi, vici

Cei mai mulţi ar zice că sunt prea multe schimbări. Şi prea dese.

Dar lucrurile vin şi pleacă în viaţă. Nu se întâmplă când vrei cu ardoare, când ai mai mare nevoie ci atunci când trebuie să se întâmple, când te aştepţi mai puţin. E testat, e adevărat, nu e doar un mit. Viaţa nu e un calcul matematic.

Am venit, am văzut, am învins.

Am cunoscut oameni, am învăţat lucruri, mi-am reafirmat principii, am înţeles că nu toate ideile prind contur.

Am înţeles că în profesia asta, în cadrul unui grup eşti un simplu actor. Mi-am îndeplinit un rol aici, aşa cum am putut mai bine. Şi tot aşa cum am venit eu, au venit şi vor mai veni şi alţii care vor îndeplini acelaşi rol, dar poate într-o altă partitură determinată de context, compatibilitate, răbdare... Consecinţa ar fi că oamenii se înlocuiesc unii pe alţii.

Nimic mai fals! Un om nu îl înlocuieşte pe altul. Oamenii nu sunt mărfuri. Sunt suflete, au personalitate proprie. Oamenii sunt diferiţi. Preiau activităţile unora altora, dar nu îi pot înlocui.

Am învins, am avut însă şi eşecuri.

Nu îmi pare rău de scurta incursiune. Timpul s-a scurs cu repeziciune, mi-am intrat repede în rol, am fost, acum urmează o altă poveste. O nouă poveste. O nouă provocare. Un rol nou...

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger