NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Stimate domnule A.M.,

Va scriu acest e-mail ca urmare a primirii unei Notificari privind intreruperea furnizarii energiei electrice in data de 01.09.2011 (a se vedea in atasament), in calitatea dvs. de semnatar al acestui document. Am luat la cunostinta cu surprindere de acest preaviz dat fiind faptul ca, in urma cu 10 zile am achitat suma de 581,03 (mentionata in notificare) printr-una din metodele de plata agreate si popularizate de catre societatea dvs., mai exact prin plata in numerar la unul din ghiseele inghesuite ale Postei Romane (a se vedea Chitanta Seria ENEL 00001917 din 22.08.2011 atasata prezentei). Pare greu de crezut ca in termenul de 10 zile de la momentul la care am achitat si pana la momentul emiterii si primirii adresei dvs. sistemul informatic nu a detectat efectuarea platii si incasarea sumei de catre societatea dvs., cu atat mai mult cu cat chiar seria chitantei de la Posta reda numele companiei dvs. (indiciu conform caruia plata se face direct in sistemul informatic al ENEL).

Chiar daca buna-credinta care trebuie sa existe in relatiile dintre persoanele fizice si juridice deopotriva este proverbiala, sunt unul dintre acei putini oameni care pastreaza chitantele de efectuare a platilor tocmai pentru a evita astfel de situatii jenante, inacceptabile in situatia in care de-alungul relatiei contractuale am fost un client onest, platitior al unor servicii poate de cele mai multe ori de o calitate indoielnica. In acest context, nu vreau sa imaginez ipoteza in care chitanta de plata nu s-ar mai fi aflat in posesia mea.

Iminenta sistare a energiei electrice in conditiile indeplinirii propriilor obligatii ma pune in situatia deloc placuta de a va solicita sa imi confirmati faptul ca soldul la data prezentei este zero, ca garantie pentru neintreruperea energiei, asumandu-va totodata greseala si exprimandu-va regretul pentru situatia creata in mod culpabil de catre dvs. atat prin e-mail (dat fiind faptul ca asigura rapiditatea confirmarii) dar si printr-o notificare simetrica aceleia deja primita.

Va multumesc frumos pentru intelegere,

Cu stima,
Clientul cu codul de client: 10434440, cu codul Eneltel: 103952864.


Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger