NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Mizeria umana

Traim intr-o lume in care ne-am obisnuit sa schimbam cu brio regula cu exceptia. Este o situatie in care ne complacem si, pe care o acceptam cu buna stiinta. Sunt vremuri in care cateva minti luminate iau decizii care de multe ori ranesc adanc. Urmarile sunt, la inceput, asa cum spuneam de acceptare. Usor, usor, pe masura ce aceste lovituri se inmultesc, latura sensibila cedeaza iar rezultatul este unul previzibil. Uneori, se incearca a se corija, insa e prea tarziu.
Apoi, sunt ochii atintiti. Acele priviri indreptate cu dispret spre tine, dornice de a te vedea gresind, de a primi acea confirmare negativa.
Desi poate ne doream altceva, poate aveam alte aspiratii, poate altfel visam, atunci cand eram mici, trebuie sa recunoastem ca astea sunt limitele societatii, asta ne e partitura.

Un comentariu:

Bancuri spunea...

Buna ziua,
Imi cer scuze ca va deranjez, insa va scriu pentru a va propune un schimb de linkuri. Daca doriti sa faceti un schimb cu http://bancuri.iasi365.com/ lasati-mi un comentariu sau trimiteti-mi un mail la corcosan@yahoo.com cu titlul pe care il doriti si linkul. La mine titlul e Bancuri iar linkul http://bancuri.iasi365.com
O zi buna va doresc

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger