NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

joi, 29 ianuarie 2009

MS Update

1. Fac pentru ca imi place si pentru ca vreau sa invat. CP
2. N-ar fi rau sa fie bine. MB
3. Mai bine bogat decat sarac! MB
4. Avem ministru de interne o data pa saptamana. MB
5. 80-85% din administratie trebuie disponibilizata indiferent de guvern! DP
6. Barmanita! AS
7. Eu am vorbit cu Restaurant…Ghid
8. Nu mai ai si tu instanta sa te fac o cafea de automat? AD
9. Sunt mai fac si o mutra... stii ca in pozele de p hi5...cu boticul tuguiat...usor senzual... C.
10. Fiti disco! Moni-k
11. Cand vin acasa ma rostolgolesc sa sterg prafu’ pe jos! M.V.
12. Nu ma face sa rad cand am ceva in gura, Liviu stie! AB
13. Posesorii de iq mai mic decat putza de furnica...MB
14. Noi suntem cretini si luam lumina de la analisti! MB
15. El era mic da' cu o inima mare [n.r. Boc] MB
16. O sa se duca dracu tara asta! MB
17. Iti bati joc de pula ta daca o iei pe asta acasa si o futi!

2 comentarii:

Anonim spunea...

am avut si inca am senzatia ca ai o problema bah...am spus lucruri mult mai misto de-a lungul vremii :P

si ca sa nu mori prost:

BÁRMANIŢĂ, barmaniţe, s.f. Femeie care serveşte la un bar. – Barman + suf. -iţă. :P

Anonim spunea...

Fii disco!;)

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger