NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

vineri, 23 ianuarie 2009

Un inceput frumos!

Sunt un om al experimentelor. Poate ca v-ati convins pana acum.

Am onoarea sa va prezint o fata talentata (e clar ca mult mai talentata decat mine, nici nu ar fi greu) care isi va agata cateva randuri aici.

Numele ei este Cami, are 25 de ani si este din Targoviste si dupa propriile spuse "apartine acestui mirific oras" si mai presus de toate scrie frumos. Veti vedea ca stilul ei dezinhibat o recomanda inca de la primele randuri. Se spune despre ea ca are o fata de ghinda, insa in mod cert are o voce de radio. Te-ai gadit vreodata sa te faci juranlista? Radio + presa scrisa?

Pledoaria mea a luat sfarsit, primiti cu caldura aceste randuri si sa nu va indragostiti de ea ca pa mine cine ma mai citeste? :)

Succes Cami!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Trebuie sa-ti dau prima replica...nu ma pot abtine..you know me!In primul rand...iti plac experimentele, asadar eu sunt unul de succes - cum am stabilit deja! Apoi....sa stabilim de la bun inceput faptul ca, nu se spune despre mine ca am o fata de ghinda si o voce de radio...numai o singura persoana a spus chestia asta despre mine....desi mi-a placut hai sa nu generalizam despre jurnalism si radio...ce sa mai spun???Doua drepte paralele...care nu se vor intalni niciodata. Mi-am facut deja debutul in alta ramura...si in care ma regasesc, spre marea surprindere a superiorilor mei. Si inca ceva....daca se poate....si imi este permis...lasa-i draq sa se indragostesca de mine!!!! Care e problema??? PS...Fii atent ca acum vorbesc serios ( ma rog - scriu) ..... intre noi fie vorba, nu stiu cand se va mai intampla...merci ca vrei sa faci experimente de-astea si ma bagi si pe mine in seama pe blogul tau...si gata. Inchei ca-mi vin numai rautati in cap... Imi doresc din tot sufletul SUCCESURI...si mie...si tie...si cate putin celor care ne comenteaza ( asa sunt eu, putin marinimoasa). Promit ca ma intorc

Anonim spunea...

weird shit :P

Anonim spunea...

Mie-mi place scriitura ei

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger