NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

miercuri, 1 aprilie 2009

MULTUMIM FEROE!

Un meci formidabil condusa de un magician de pe margine avand un joben minunat.
Un sat fara caini.
Eroi peste eroi.
Suntem mandrii de jucatorii nostri. Au demonstrat ca sunt mari.
Asta ar zice Vicky. Dar nu a fost asa.

De fapt avem.
N-a fost vant.
N-a fost nesansa.
A fost Piti.

Nu s-a intamplat nimic deosebit decat ca am pierdut meciul.
Trebuia sa vina si momentul acesta. A da? Eu cred, de fapt, il suspectez, ca a vrut sa ne submineze. Adica nu pot sa cred ca el chiar mai credea, sau acum, dupa meciul asta, mai poate crede... A vrut sa bne-o traga si i-a iesit. Bravos!
Sa vedem daca mai sunt sanse matematice. Adica el abia acum face calcule, nu inainte de meciul asta?!
Cand facem greseli de maniera pe care le-am facut. E vorba de cum jonglezi cu regulile de gramatica.
Deocamdata nu se pune problema sa plec. Nu ca nu pleaca, nu se pune nici problema. Asa ceva...
15-20 de insi atatau. Pentru mine nu exista. Nebunie, nebunie, nebunie!!!!

Ne-am batut joc de un fotbalist. Am facut tot ce a fost necesar ca intr-o urgenta si nebunie totale sa ii obtinem cetatenia ca sa ne pisam pe el. Si Vicky ne-a invatat cum sa ne pisam pe el. Introdus pentru 6-7 minutele, cat sa nu joace la nationala Germaniei. Tandru.

Mai grav este ca finalul de meci a fost unul in care, bag mana in foc ca toata lumea nu isi dorea decat o infrangere. De ce? Ca sa plece nesimtitu'. Va mai amintiti ca isi punea problema ca am putea pierde in Feroe? Ei, am castigat greu, foarte greu cu 1-0. A fost singura victorie in 5 meciuri. Statistic avem 3 infrangeri cu Lituania, Austria si Serbia, un egal cu Franta si o victorie cu Feroe. 3-0 cu Lituania sa nu uitam.


In ultimi 20 de ani nu am vazut un meci mai prost...Mitica
Piturca e suparat tot timpul, putina bucurie... Cornelus. Gingas

Intrebarea e cand va pleca. Dar oare exista cineva mai injurat acum? Adica sa nu vrei sa pleci pur si simplu. Sa te incapatanezi ca un copil mic: da nu ma mai joc.

Sunt in sfarsit total destresat, chiar m-am distrat la meci. Adica sa vezi cum centreaa Rat, cat de jenant si din greseala loveste altu' mingea si o da aiurea si el...

Succese si in viata cealalta domnule Piturca. Trebuie sa stiti cand sa va ridicati de la masa. E o lectie de viata.

Duios

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger