NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 20 ianuarie 2008

1. Am impresia că stai cu Liviu pentru că îi place de Adi! [F.P.]
2. Care e ping-pongu'? Ăla cu mingea aia mică? [C.P.]
3. Ce-ţi face mocheta? De ce te-ai inundat? [C.V.(f)]
4. Am scos-o afară că trebuia să iasă! [n.r. C.P.M.] [C.P.]
5. Am cercopitat mai repede ca calu'! [L.V.]
6. Am adunat-o pe noua colegă de cameră şi am făcut şedinţă. Am adunat-o pentru că era împrăştiată. [A.B.]
7. Îmi cer scuze de dumneavoastră cine sunteţi? Sunteţi mama domnului expert? Şi nu ştiţi numărul de telefon al fiului dumneavoastră? [A.I.S.]
8. Nu sunt claustrofobică! [I.P.]
9. Mă găsiţi pe blog! [E.B.]
10. Tu pe unde stai? [E.U.]
Eventual o să o iau pe străduţa asta! [R.Ş.]
11. Se face anual: ţi le unge, ţi le gâdilă! [n.r. service termopane] [C.F.]
12. Decatlon 40 Km în genunchi! [O.D.]
13. La peştele răsturnat! [n.r. taie crapu] [A.S.]
14. Şi eu am râs cu voi. Păcat că m-am udat!
15. Rezumatu ăsta de maşină? [n.r. Smart] [A.B.]
16. Kapiemgi! [n.r. K.P.M.G.] [centralista de la taxi]
17. Cine era? [M.O.]
Număr necunoscut! [A.R.]
Scria număr necunoscut? [M.O.]
Nu. Scria un număr! [A.R.]
18. Aaa baftă frate. Am uitat că ai examen. Vedeam că te uitai lung la mine când ai plecat dar nu stiam ce astepti :) [C.D.]
19. One way to find out! [A.S.]
Da. Bagi mâna în priză şi citeşti pe contor! [L.V.]
20. Auzi dar in referat ai scris chiar la subiect aşa sau ai mai bătut câmpii? [E.U.]
Ooo. Da cât am bătut la ei. A fost o luptă cruntă!
[L.V.]
21. E o curcă avortată în cupotorul cu microparticule, faţă de monument ostoit! [L.V.]
22. Iar citeşti mă din din DEX, ca popa din biblie? [A.S.]
Nu mă, curvă sădită în grădină! [L.V.]
23. Sunt rari rata'ii care scriu dă dreptul de autor în dreptul comunitar!
24. Irina Logout! [n.r. Irina Loghin]

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger