NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

marți, 24 martie 2009

MS update

  • Hai sa vb de lucruri mai ok de exemplu despre perioada de gestatie la canguri si despre glumele pe care le fac ursii polari cu tigrii din Arizona. Da. Am putea. LV

  • Tu ce mai zici? cu ce te mai ocupi? LV
  • Cu aselenizarea! AS
  • Bun! Ce echipamente noi folositi? Eu intotdeuna am fost un fan al aselenizarii directe cu finalizare verticala tu? Te gandesti la aselenizarea concomitenta nu? Ar megre dar noi nu avem dispozitive antiaeriene de calibru vienez! Stiu si pe mine m-a luat prin surpindere, adica suntem in NATO si nu avem dispozitive antiaeriene omologate... LV
  • Ai sa ramai in relatii bune cu el? LV
    Pai ce, ca doar nu ne-am despartit
    AS
    Oricum erai prea bun pentru el! LV
  • Pate din porc de ficat. LV
  • Atunci ma potolesc: merg sa alerg melci in poienita metropolitana. LV
  • Nu pot s-o pun de 2 ori la fel. LV
  • Suntem de la o firma de recrutare din Galati si vrem sa va facem felu’. LV
  • Lu aia ii ies tatele din pantaloni. LV
  • Nora pentru tata! LV

  • Stare ciudata de fofilare. AG
  • Cand nu ma trezeste cocosu’ ma trezeste telefonu’. RL
  • Am fost eu, care sunt mofturoasa la toaleta. TS
  • In padure poa sa te violeze un labagiu. TS
  • Mi-am dat seama ca stiu multe melodii de la youtube! TS
  • Erau niste indieni care canta rock! TS
  • Unchimiu, sotul matusii mele…RS
  • Creeaza o diversiune pisica si cheama o prietena a ei. RS
  • Sunt niste exemplare reusite. RS
  • Suna un numar. RS
  • Ma uitam la decolteul lui. RS
  • Era plina tigara! AM
  • Sa se profite de mine cat sunt tanara! CPM
  • Sa-mi dau drumu’ la toate prostiile pe gura! CPM
  • Mi-am pus vin in 2 sticle. [n.r pahare] CPM
  • Acorda o mare atentie feliei. MV
  • Jumarile, placerile carnale! MV
  • Daca erai la mine ti-o bagam la microunde. GA
  • Nu gasesc gaurele. GA
  • N-am cum s-o fac la distant ca teoretic…GA
  • Vreau rotundu’ ala din interior! GA
  • Eu n-am vecini. GA
  • In principiu daca nu ies 5, e degetu’! GA
  • Mi-a inghetat guma. GA
  • Nu stiu daca pot sa o tin din dreapta ca la mine se stramba. GA
  • E bine ca ai reusit sa o pui in sfarsit. GA

  • Tu daca ai fi copac, ai creste asa? LV
  • Eu daca as fi copac as fi deosebit! GA


  • L-am halit pe Marius. Mi-am extins tentaculele asupra intregii familii. AG
  • Razvan a adus la Brasov toti mosuletii de la Rapid. AS
  • Vreti sa puneti suflet, vreti sa puneti inima? PwC face galagie! Sistem

  • O fata cu bulanele mari! CPA
  • Da avem si noi, fata! C.C

  • Miroseam ca o scrumiera umeda....CC
  • Citeste carti de Paler la un pahar de lapte degresat. MB
  • Pai mine ma, incrucisatule [nr. Traian Basescu] MB.
  • Eu am vorbit cu restaurant! Ghid maghiar

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger