NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 1 martie 2009

O zi de revizie pe luna (en detail nu en gros)

Cred ca ar trebui sa dorm. E pacat pentru ceilalti. Cu ce sunt ei de vina ca sunt un pericol social de o infractionalitate redusa la ceea ce scriu... e si o ora inaintata...

Incerc sa ma conving de o rezonabila vreme ca trebuie sa imi stabilesc o zi de REVIZIE la un anumit interval de timp in care sa apas butonul de restart si sa imi imaginez viitorul apropiat, sa imi amintesc ce am de facut, sa fac conexiunile necesare astfel incat sa imi scape cat mai putine evenimente, sa previzualizez si sa anticipez eventuale viitoare aspecte si sa le prioretizez. Adica sa ma reorganizez. Cred ca mai degraba sunt setat sa ma adaptez la noile conditii decat sa pot sa anticipez raul si sa incerc sa il combat. Pentru ca lenea joaca un rol primordial iar inteligenta unul decorativ.

Sigur ca ideea pare preluata de undeva de la obsesiv de ordonata Monica Geller. Dar cred ca e reorganizarea iti pune in functiune neuronii pentru a fi pregatiti de ce-i mai rau. Angel discount;)

O primavara insparncenata deloc derutanta si cu parfum de flori proaspete tuturor femelelor care se exteriorizeaza atunci cand Leo Di Caprio umbreste ecranul televizoarelor. Si nu numai.

Pe curand
Cu respect Garabet Bucuresteanul

2 comentarii:

Anonim spunea...

parerea mea, mon cher...de ce trebuie sa te reorganizezi? E mult mai interesant putin haos, suspans, necunoscut...viatza negandita si traita cum te duce sau te-aduce...

Anonim spunea...

Si bine si rau...sau mai bine zis discutabil si disputabil. Sunt lucruri care trebuie planificate si lucruri care nu trebuie planificate, lucruri pe care le poti trata ca pe jocuri si altele care daca sunt tratate ca jocuri te jupoaie.

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger