NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

joi, 19 martie 2009

True or false stuff 'bout me

Lepsos fiind, boala grea primita de la maestrul de ceremonii Alin, va ramane voua sa dubiuiti ce e adevarat si ce nu despre mine. What 'bout that?!

1. Primul meu papagal a murit in prima saptamana.

2. Sunt certat cu legea ungara de cand am fost violat de o fata tanara pe una din strazile Budapestei.

3. Nu as avorta niciodata.

4. Am grupa sanguina A2.

5. Fac parte din dinastia lui Balaceanu Stolnici.

6. Imi curge sange alb-albastru prin vene.

7. Am trei ceasuri pe care le port succesiv.

8. Framant aluatul de cozonacul de Paste.

9. Minciuna este pentru mine o stare de spirit.

10. La cursurile din facultate scriam cu trei culori.

11. Abdomenele sunt nelipsite din viata mea.

12. Cand era mic am sugrumat o lebada cu zambetul pe buze.

13. Imi place poza mea din pasaport.

14. Am copilarit in Aparatorii Patriei impreuna cu Oti.

Asta fiind spuse trimiteti o broasca in plic la adresa specificata pe ambalaj cu raspunsurile tale si poti castiga o banda adeziva indubitabila (care adevar graieste).

Cu sugestie
Pantagruel si pestisorul fermecat
(Ce sa mai zicem de pupaza lui Euclid?)

2 comentarii:

Anonim spunea...

1. No, i didn't :))

2. you wish :P

3. nici n-ai avea ce :)))

4. so? vrei sa treci la alimentatia pe grupe de sange, sau ce? :)))

5. Doar a lu Balaceanu :P

6. Campioana unei mari iubiri, 4 eva!

7. La tel, la calc si la....universitate? :))

8. Faci si sarmalele, cum draq :))

9. Pt tine nu, doar pt mine :D

10. DAAAAAAAAAA :)))

11. da, sigur..abdomenele si femeile :)))

12. In Viena, right? NOT :P

13. Ai pasaport? :O

14. Nu numai, de ce faci discriminari :P

Anonim spunea...

1. criminaluleee! saraca pasarica...
2.sa vezi viol la greu in Viena.
3.asa sa faci!
4.eu credeam ca AB4
5.sigur-sigur...si marmota invelea ciocolata-n staniol!
6.DAAAAAAA...iti mai aduci aminte cum era aerul in B??? FORTZA STEAUAAA
7.nu le-am vazut, dar pot sa te cred pe cuvant
8.si ouale cine le inroseste??de Pasti...
9.FALSE
10.rosu., galben si albastru?
11.aha...patratzele-patrazele a la Brad Pitt ( ia zi..iti mai place Anjelica?)
12.in visele tale; si ce ai simtit?13.n-ai pasaport k n-ai fost in Dubai
14.problema ta frate, nush ce sa zic...

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger