NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 1 martie 2009

Cand durerea e dulce-amaruie...by CaMy

Cand durerea e dulce-amaruie...alinarea e pre MULT!
Ce faci cand nu ai somn???
Zbori...te alinti...visezi...incerci...ti-e greu...vrei...stii ca trebuie...poti...dar, te impiedici si tot privesti in urma...desi stii sigur ca nu asta vrei!

Unde sunt si ce caut eu aici???
Fete false in jurul meu, multa mizerie poleita sclipitor de o pojghita meschina de prea PUTIN...superficial, neatins, mizer, ingrat, figuri mascate si nesincere. De ce nu vine o furtuna care sa imprastie tot si sa lase in urma ei doar un strop de mangaiere fina?

Simt ca gandurile vin de-a valma...nimic nu mai e asa cum trebuie...de fapt, niciodata n-a fost asa. Mai simt ca imi f*t intr-un mare stil viata si ca tot ceea ce trebuie sa conteze pentru mine isi pierde din semnificatii ( scuze pentru limbajul licentios, asa a vrut penelul maiestru al artistului).

Sa vina deci, o ploaie torentiala si sa spele tot din jurul meu...sa rasara apoi, din nou un astru si sa adie aer curat, proaspat, pe care sa-l respir in voie, fara prea multe interdictii, implicatii, complicatii si sa merg mai departe...de data asta, fara sa mai privesc in urma!

Sa nu fie doar o utopie!
Gandurile

3 comentarii:

Anonim spunea...

Oameni falsi sunt peste tot.

Ideea asta a luarii lucrurilor de la inceput am intalnit-o in "Nonconformistii", sustinuta de personajul interpretat de Kate Winslet. Poate ca uneori simti sa faci asta, poate ca de fapt trebuie reorganizate prioritatile, sa separi emotionalul de rational. Personal imi dau seama ca macar o0 zi de reorganizare pe luna mi-ar prinde bine.

Sau poate ca solutia ta cu JB, mai un opiu ar mai descreti nitzelush fruntea. Eu as opta pentru genata aia noua de la Armani!

Si totusi nu cred ca nimik nu mai e asha cum trebuie si nici nu a fost. A fost probabil frumos candva iar acuma esti in recesiune (vezi criza financiara) - adik dupa carne, cainele nu mai mananca paine.

Un sfat de la supermaketul de la coltz: fii viteaza si uite-te la Dan Diaconescu & cei shepte pitici! E bine sa profitam de aceste aspecte...

Anonim spunea...

o data pe luna...sa ma organizez, zici!!! Fie...dar, ce ma fac...geanta tocmai mi-am luat, opiu mai putin...iar de JB nu mai zic nimic...stii tu mai bine cum e!
Se pare ca-mi ramana doar zerotv...sa profit, nu???
Tot ce mi-am dorit de la viata a fost sa fiu rationala...nu prea-mi iese...dar asta e! So...JB for fun & eternity...

Anonim spunea...

Sa fii rational e un deziderat. E un lucru spre care tinzi. Nu esti om daca esti perfect rational. Esti evil, daca esti rational intrutotul. Viata se compune din sentimente, stari, amintiri si nu din algoritmi. Probabil ca, astfel cum imi spunea cineva in urma cu numai cateva minute, ideal ar fi sa fie un echlibru indestructibil intre cele doua.

On the other hand cred ca sunt siuatii in care e recomandabil sa fii artional si in altele in care sa fii emotional. Discutabil de la caz la caz. Va iesi candva. Atunci cand te vei convinge si tu pe tine ca sunt unele imprejurari in care nu merita sa nu castigi tu.

Cu bine
Scenarita

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger