NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 28 decembrie 2008

Conexiuni - retrospectiva unui an fierbinte

  • Pentru toţi cei care ştiu să se bucure după ce au obţinut lucrul pentru care au luptat până la epuizare,
  • Pentru toţi cei ce o ardeţi pă net,
  • Pentru tata că citeşte prostiile mele de aici şi că încearcă să mă organizeze,
  • Pentru intoxicarea cronică cu cocalari,
  • Pentru iaurtul Tnuva care, spun gurile rele, ar păstre gustul dragostei,
  • Pentru toate vacile mov, emancipate,
  • Pentru unchiul cu tatuaj cu sirenă,
  • Pentru fratimiu că a ştiut să mă susţină mereu când am fost în pragul disperării,
  • Pentru cei ce apreciază gestul nu şi cadoul,
  • Pentru cei ce au ciordit mireasa - vă distraţi, dar aduceţi mireasa înapoi,
  • Pentru oamenii care fug de angajamente, de frica de a fi loviti,
  • Pentru aşchia care nu sare departe de trunchi,
  • Pentru toţi aceia pentru care fericirea consta în alerga în fundul gol pe uliţele satului pentru că un anume Robert a câştigat Megastarul,
  • Pentru cei care încă mai cred că Teodora se va întooarce din cămăruţa de alături ca să ne fie premier,
  • Pentru cei care şi-au luat Peugeot în anul ce se încheie,
  • Pentru cei care iubesc întovărăşirea pentru caşcaval,
  • Pentru izvorul nesecat de manelele provenind de la vecinul de la 5 şi de la bodega de la şcoală,
  • Pentru tumultoasa viaţă a Monicăi Columbeanu,
  • Pentru cei care se pişă pe priză,
  • Pentru mine, că mă simt , în sfârşit bine,
  • Pentru cei care au rupt-o cu bunicii,
  • Pentru cei care simt scena de dans din "Parfum de femeie"
  • Pentru cocalarii care ascultă manele în metrou,
  • Pentru toţi cei de la Şosea,
  • Pentru toţi cei care fac sex în public,
  • Pentru cei ce te învaţă,
  • Pentru Oprescu căci el a ţinut întotdeauna cu Jerry,
  • Pentru cei care vor să lovească ei primii ca sa fie siguri că ei sunt cei care ies cu fruntea sus,
  • Pentru cei care m-au luat de sus în viitorul recent încheiat an,
  • Pentru ştiuleţii de porumb afânaţi de pe vremuri,
  • Pentru cei care nu joacă cu cărţile pe faţă şi ascund lucruri aproapelui,
  • Pentru toţi cei care m-au dezamăgit anul ăsta,
  • Pentru prezentatoarea amărâtă de la "U" care i-a luat interviu lui Despot,
  • Pentru Pandele din Dumbrava minunată,
  • Pentru cei care sărbătoresc Valentines (gay) day,
  • Pentru toţi psihopaţii din lumea asta,
  • Pentru speculanţii cu cearcăne adânci,
  • Pentru cei care fac ciocolată cu simţ de răspundere,
  • Pentru ciobul care râde de oala spartă,
  • Pentru cei care la un moment dat nu acceptă să primească un cadou,
  • Pentru toţi aceia care nu şi-au luat Audi anul ăsta,
  • Pentru cei care fac cravate cu draci,
  • Pentru Guşă că te bagă la premieră la Mall fără să îţi ceară bani pe bilet,
  • Pentru mine că am luptat pentru iubire cu toate pârghiile,
  • Pentru predecedatul porcuşor de guineea înghiţit de apele mării învolburate,
  • Pentru selecţionerul care se temea că vom pierde în Feroe,
  • Pentru zecile de mii de rahaţi de animale de pe trotuar în care am călcat anul ăsta făr' de noroc,
  • Pentru toţi cei care mai credeţi în sentimentul suprem al dragoste,
  • Pentru toţi aceia care au un spirit pragmatic accentuat,
  • Pentru acela care mi-a demonstrat că, da, poţi să treci peste o iubire imposibilă şi să fie bine,
  • Pentru cei care dau sfaturi atunci când li se cere,
  • Pentru cei care nu merită soarta pe care o au,
  • Pentru cea care mi-a arătat mereu ce înseamnă să fi ambiţios până în pânzele albe,
  • Pentru acela care mai apare din când în când şi mă cheama la o plimbare în cartier,
  • Pentru toţi inadaptabilii,
  • Pentru toţi cei care m-au zgâriat,
  • Pentru a doua mea mamă,
  • Pentru prieteni şi colegi în acelaşi timp,
  • Pentru o fată lungă care dă mini-petreceri şi mă cheamă şi pă mine,
  • Pentru toţi cei care nu se încadrează,
  • Pentru toţi aceştia şi pentru ceilalţi,
nu uitaţi ca, până la ora 12:00 în noaptea de 31.12.2007 să rememoraţi anul 2007, cu bune şi rele, cu amuzament şi agonie. Să vă uitaţi mereu cu optimist peste ceea ce a trecut, pentru că fie ele şi greşeli, aţi învăţat ceva. O evaluare melancolică pe care, în mod tradiţional o urmez an de an.

Să vă fie bine în anul ce vine!

La multe bucurii, la multe reuniuni, la multă sănătate, la îndepliniri de dorinţi, la finalităţi mult aşteptate, LA MULŢI ANI!

Pentru tine a fost per total un an reuşit?

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger