NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

marți, 16 decembrie 2008

O flegmă pentru Teodora

Ieri a fost o zi în care am înţeles de ce ne merităm soarta: pentru că fie că am votat sau nu alegerea o reprezintă nişte labagii. În definitiv, în campanie apăreau în calitate de candidate la funcţia de premier trei nume cu şanse: Mircea, Călina şi Teodora.

Ieri am aflat că de fapt era vorba de Boca. Atâta mojiciei, mârlănie şi dispreţ nu cred că vom mai vedea prea curând. După ce s-au pişat pe încrederea noastră, aliindu-se între ei (PD-L şi PSD), ieri am văzut că un anume candidat desemnat la funcţia de premier şi-a bătut joc de NOI pentru a doua oară în decurs de 4 ani: "i-a spus pa pa mamei lui". Era fată mare, de măritat. Toţi flăcăii o curtau şi o doreau. Spiritul ei candid l-a determinat să le spună flăcăilor să se dea la fetele ceva mai tinere ca ea.

Fata asta nu era o fată ca oricare alta. A făcut menajul la Banca Mondială, a generat lacrimi de durere sfruntate unui Preşedinte şi acum ne spune că e prea bătrân. Păi eşti mă! Da, acu te-ai prins?

Sunt atâtea scenarii. Mi-e scârbă de asta. Un alt Mircea spunea că nu există regii ci de fapt ăştia chiar nu sunt zdraveni la cap, sunt dilii. Dincolo de adevărul metaforic, pentru că până una alta oamenii ăştia au probleme cu capul, e clar că au fost făcute nişte calcule. Fie Teodora s-a ruşinat când a văzut cabinetul format şi că urma să fie doar executantă, fie e fricos, fie asta era programat dinainte. Optez pentru ultima variantă. Lucrurile păreau prea bine aranjate.

În cenuşiul ăsta cotidian, Teodora s-a pişat pe noi! Bătrânica asta parcă se întoarce mereu, mereu din cămăruţa de alături şi presară puţină magie în încăpere şi apoi pleacă şi se pişă pe noi.

În rest nu uitaţi să faceţi drumeţii în munţi şi să închideţi televizorul la o oră după ce l-aţi aprins, pentru că, nu-i aşa, nu vreţi să ajungeţi ca ei?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Gangioveanu ma? =)))) Si nu, nu sunt in urma cu postarile, ca scriu ce si cand vrea mushchiu meu, nu lucrez la Click :P

Si nu mai fi asa dezamagit, e prima oara cand sesizezi ca se pisa astia pe tine? De asta nu votez eu, sa nu-mi tradeze increderea. Oricum PRM-ul nu a mai intrat, cred ca ar fi trb sa ma duc la vot :)))

Anonim spunea...

Ai ramas tot cu implicarea Vamii in campanie...era totusi catre sfarsitul lui 2008! Nici chiar ca la click, dar mai cu har si intelepciune!

Da PRM ne trebuia pa vremea asta hilara...Ar fi caterinca cu Traian Presedinte si Vadim prim-ministrul demn si omagial.

Mai manati, mai, flacai!

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger