NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

miercuri, 3 decembrie 2008

Învăţătura

e mereu special să ştii că cineva vrea să te înveţe. De pildă, hai să surfăm puţin...sintagmă cheie "te învaţă". Firesc eu sunt prost şi vreau să învăţ ceva noi, pilduitor, să vedem ce:
  • ce nu te învaţă cei 7 ani de acasă,
  • Pro Editura te învaţă cum să fi sexy (trebuie să mă înveţe o editură cum să am carismă?),
  • Andreşan te învaţă să faci sex,
  • Carmen Electra te învaţă să faci sex în dormitor
  • internetul te învaţă cum să te sinucizi singur şi eficient (uite în sfârşit un pont pe care îl căutam de atâta vreme - introspectăm - "Persoanele care cauta pe internet informatii despre metode de sinucidere vor gasi mult mai multe site-uri care incurajeaza sinuciderea decat cele care ofera ajutor ori consiliere, se arata intr-un studiu publicat la sfarsitul saptamanii trecute." - era şi culmea să fie altfel).
  • alţii te învaţă cum să fii părinte, că tu eşti nedezvoltat cerebral şi ai nevoie de asistenţă.
  • şi bineînţeles este Donna Dewberry care te învţă să foloseşti operie rotundă...hm...hai să citim articolul totuşi...interesant, e prost doar numele articolului, tipa e pictoriţă şi face bine ce face, apoi cine te învaţă fericirea?
  • Uite şi o carte pă tema astaHoroscop cu dragoste. Ghid astrologic care te învaţă să faci faţă unei relaţii de dragoste. Oare vă daţi seama cât de incompetenţi ne cred ăştia? Adică nu facem faţă unei relaţii de dragoste...Da nu ne-a învăţat Tânăr şi neliniştit?
  • apoi Elisa te învaţă multe lucruri iar Băhoi te învaţă cum să te baţi, nici nu cred că aţi avut vreun dubiu...şi apoi...
  • lansare de program PD-L care te învaţă!
  • ANRE te învaţă cum să îţi alegi furnizorul de energie electrică...Acum iar..
  • Foufa te învaţă cum să fii sexy...apoi
  • Crai nou te invaţă - un cotidian din Suceava cum să ne comportăm cu suferinzii psihic (în sfârşit ceva cu adevărat util)
  • apoi Blaga te învaţă să faci nod la cravată! Uite una bună...este un site interesant cu sloganuri electorale haioase.
  • şi cum prietenul la nevoie se cunoaşte, Tramp te învaţă să cheltuieşti şi mai mulţi bani!!
  • nu cred că putea să lipsească din acest peisaj fermecător şi cald Densu's blog: Bahoy te învaţă cum să spargi parolele la yahoo!!! Săriţi pe el, fetelor!
  • (Probabil că de aici ar trebui în învîţăm) http://www.haioase.net/imagini/9595-te-invata-ce-sa-faci-1757.htm
Eu sunt un simpatizat al celor ce mă învaţă. Dar aveţi răbdare cu mine, prind greu...

Da cum să mă scobesc în nas nu mă învaţă nimeni?

Pandele cel din Dumbrava Minunantă

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger