NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 21 decembrie 2008

Scrutând zarea cu porcuşorul

Şi acum când scriu aceste rânduri înstărite, la ora 4 şi jumătate un porcuşor de guineea moare înghiţit de apele mării învolburate sau înspumate (cum vă place mai mult, uneori sunt sinonime da nu mereu că e păcat). Trag nădejde că era oricum în vârstă şi vremea lui se apropia.

Trec pe lângă terasa cu vedere la cimitir şi ajung în scara blocului cu care împărtăşesc cu vecinii un loc din clădire. Ţin cu dinţii de chei ca să evit să le scap iar în puţul de la lift. Reuşesc. Obţin o victorie copleşitoare. Zâmbesc halucinant şi îmi savurez victoria împreună cu faraonii subsolurilor.

Intru pe uşă şi telecomanda era în zadar. Aruncată pe masă cu uşiţa de la baterii deschisă şi fără una din baterii. Îmi iau răgaz câte clipe să înţeleg fenomenul: de ce m-ar lăsa cineva fără o baterie de la telecomanda mea? Televizoul e stins din butonul de pe el. Nu încerc să găsesc răspunsuri căci e zadarnic. În fond, dă-o dracului dă baterie, dă-l colo şea şi pă televizor, se crede el mai breaz ca mine? Na că pot trăi şi fără tine mizilicule ieftin!

Nici ştiuleţii de porumb nu mai sunt atât de afânaţi ca pe vremuri. Ceva se întâmplă, cred că totul pleacă de la porcuşorul de guineea cel singuratic din apele mării. A produs un dezechilibru în fauna interpeisagistică. În fond, de ce nu am face şi noi o Asociaţie a porcilor de guineea ucişi la datorie? Un sindicat, o sectă care are ca suprem - porcuşorul de guineea! Am putea strânge chiar fonduri prin Fundaţia de întreţinere a porcuşorilor de guineea.

Dar e noapte şi e târziu. Nu mai e mult până o să cânte cocoşul la 5:14 minute şi 10 secunde. Doar rage la ore fixe. Şi apoi e manelele de dimineaţă de la vecinul de la 5(mai bine zis vecini că sunt vreo 7 insi in 3 camere) şi trebuie să mă trezesc să îl acopăr pe Maestrul de Aur, Adişor cel diafan, Copilul cu polen şi Nicuşor cel cu buzele.

8 comentarii:

Anonim spunea...

*
Insomnie....de la cafea...poate. Aud pasii greoi ai vecinului de la 2 care sigur are si el insomnii, dar de la varsta..sigur nu e de la irish cafe. Undeva prin cartier se sparge-n figuri Versatyl cu BMW-ul lui ciordit de la unu' care avea o datorie mai veche...poveste de asfalt cu gropi a la Targoviste...dar le are pe boxe...meseriase...acum e ranit la coracon. Asculta doar hip-hop si manele, o combinatie care ar face orice porcusor de Guineea sa se sinucida...sau sa se sacrifice de Ignat.
Nu se poate...iar trece pe strada mea...daca mai sta putin, incep sa fredonez si eu, poate incepe sa-mi placa...cred ca e Codu' penal...hai ca intra in peisaj.

Porcusorul tau chiar s-a inecat??
Eu nu stiu sa inot, dar ii pot trimite colacul meu de salvare...daca vrei...

P.S. Au distrus astia Ruinele Cetatii Chindiei....chipurile au vrut sa impodobeasca ruinele...iti dai seama??? cu luminite si tot tacamul...HORROR...sa vina Tepes...cum sa pui furtunele luminoase la ruine...pe turn...sa vina Tepes!!!

Anonim spunea...

1. E tarziu pentru el, vremea lui a trecut, renuntă să îl mai salvezi.

2. Un punct de vedere avizat, ar trebui să îţi exhibi talentul narativ

3. Povestioara ta intră, probabil în clişeul cotidian

Cheers!

Anonim spunea...

1. Sincer regret...prea tarziu ca sa-l mai salvez...

2. Sunt mai inhibta de felul meu...iar talentul meu narativ trEbuie provocat si neaparat dupa putin JB...

3. VREAU la vila cu piscina, nu mai vreau in cartier...PRIETENII STIU DE CE...

Anonim spunea...

1. Nu ai de ce, in fond e un simplu porcusor de guineea. Dar regretele sunt acceptate.

2.Adica ai baut ca sa scri ceva frumos? e periculos...

3. Si eu vreau la aceeasi piscina de la vila desi nu sunt pro bergenbier, si aparent nici tu (j.b.)

Anonim spunea...

1. OK...am inteles

2. Nuuuuuuu...am baut putin..era frig afara...si am fost olecutik stimulata, you know...limba se descatuseaza ( ma rog..mana pe tastatura).Uneori neuronul meu simte nevoia sa se desrtabaleze...

3. Pai HAI...si nu sunt amatoare de tarie in grade...dar totusi JB

Anonim spunea...

bah, ce e aici, curvasaraie? :D

cui pwla mea ii pasa mah de nush ce porc de guineea...tu oricum nu ai asa ceva :P

am taiat sambata 4 porci si tu te vaiti de un amarat de porcusor. RUSINE bah! :)))

Anonim spunea...

hehe

Anonim spunea...

Mie-mi pasa. De toti porcusorii de guineea insetati de dreptate si care cad la datorie! Faceti ceva!

Iar tu, tu, nu mai sacrifica porcii (oricum pun pariu ca nu tu i-ai ucis pe cei 4;))

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger