NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

miercuri, 3 decembrie 2008

MS Update 3.12.2008

  • Mi-e frica sa merg cu masina atunci cand sunt cu tine. Pentru ca atunci cand sunt cu tine sunt beat de fericire si ar putea sa-mi ia permisul. Anonim
  • Nu am mai vorbit cu sotia mea de 18 luni - nu imi place sa o intrerup. Anonim
  • Îl şti pe tataie că ai fost la înmormântare! Anonim
  • Glaucom anal: nu-mi vad curu mergand la serv. CS
  • Intoxicatie cronica cu cocalari. AS
  • Taci fă că vorbesc de un client! LTD
  • E perioada aceea minunată în care se blochează calculatoru. A.Ra.
  • Cocalari corporatişti! ARa
  • Audit ethnic [n.r.] audit tehnic. C.A.
  • Dacă te angajează un cerşetor din ăla ? A.G.
  • Vă distraţi dar aduceţi mireasa ! AG
  • Asta-i premianta clasei? AG
  • Îi pocesc faţa oleacă! AG
  • Am putea să organizăm un seminar cu tema “infarctul la pisici” LV
  • După ce mănânc vi-o trag. MVi
  • Fâsâitor n.r. pulverizator! IP
  • Îi cârâia cutia de viteze! IP
  • O lecăţică! IP
  • De unde ai ghinda? IBu
  • Din parc! LV
  • Am crezut că ai o veveriţă acasă! IBu
  • Colin Farrel cu faţa lui de căprioară înjunghiată! AB
  • Era pe malul falezei! AB
  • Îi picase sistemul lu’ bărba’su! AB
  • Mi-am luat întinzător de placă! AB
  • Talia ei de viespe! AB
  • Are o poponeaţă sexy, apetisantă! AB
  • Am venit în semestrul 3! AB
  • Mergi ca pe tăciuni aprinşi! AB
  • Papuci rezonabili! CC
  • S-a spart coducta de rahat! FP
  • N-oi avea eu faţă da am spate! FP
  • Ai fund de instalator! MI
  • E umpic de i-phone! MI
  • Ciorbiţă de suspensoare! MI
  • Accident groaznic pe dn85! AG
  • O căruţă a lovit din plin un tir! LV
  • Calu’ nu s’a asigurat! IP
  • Am făcut febră musculară la limbă! LV
  • Eşti răvăşită intelectual! LV
  • Nu ştiu ce se pune în mămăligă, mărar şi mai ce? CD
  • Pe aici am luat-o cu colegii mei! AO
  • Păi colegii tăi au girofar! AS
  • Când am vrut să mă lingi nu ai vrut tu! CP
  • Bă, fiecare, pizda măsii! Dobro
  • Culmea fricii: să-ţie fie frică de curaj ce ai! Craio
  • Ai grijă la treptuliţă ! CF
  • Ai o săptămână de când eşti singură ! LV
  • Am rupt-o cu bunicii! A.Bu

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger