NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 9 decembrie 2007

A.C.

  1. Ce? Vine Logo la Alice? Nu poate că are gura strâmbă!
  2. Eu aş face da nu'mi vine!
  3. Unde ai pus chiloţii Alice?
  4. Mai execuţi un pipi.
  5. Poţi să crezi că mănânc dulciurile primite de Matei de Moş Nicolae? Nu sunt bune pentru el, face carii îl agită. Pentru mami sunt numai bune, face curu mare!
  6. Ştii ce rămâne acuma? Să furăm banii copiilor de pe scară pe care îi castigă la sorcovă!
  7. Am uitat să iau căcatu' lu' Matei de la Budimex!
  8. Ia cauta-ma la spate ia vezi daca merge.
  9. Masina mea e plina de ciulini de brad!
  10. Nu stiu ce sa ii iau lu tataie! I-ai un million din pensie!
  11. Nu . E de la cap! Schimbă-l! Nu mai au la abator decât de porc şi eu am nevoie de vaca!
  12. Toţi sunt cu dânsa-ntrânsa la ora asta! [n.r. de Valentine's day]
  13. Ma regulez la anu’ [n.r.regularizez]
  14. La câte flori are nenea Solomon în cameră o să înceapă şi el să se hrănească prin fotosinteză!
  15. Este o piaţă mai incolo? [n.r. staţie]
  16. Are gura plină de dinţi! Şi îi mai iese o guriţă din gură.
  17. Plec si te las singurel! Sa nu aduci femei la birou!
  18. În Franţa nu se găsesc mărimi pt anorexice!
  19. Acceptă şi animale de casa! Poţi să îl iei şi pe Liviu!
  20. Uite lu’ copilu asta i-a intrat puţa in castron!
  21. Ce slobozeală e ceaiu ăsta zici că bei hârtie fiarta.
  22. E aglomeraţie în bloc, l-a prins ambuteiaju la etaju 2. [n.r. despre client]
  23. Dacă dai un anunţ cu bombă, ies de 3 ori mai mulţi!
  24. A scos tavanul cu tot cu faianţă din frigider!
  25. Vii la petrecerea de Crăciun? Hai că ştim că nu mai vorbeşti cu noi acu că eşti la Price dar promitem să nu râgâim, să nu te facem de ras!
  26. Şi au sunat-o pe mama ca să le explice regula de 3 simplă!
  27. În schimb eu fac la fel şi dacă beau şi dacă nu!
  28. Îmi dădea semne s-o fac dar n-o făcea el!

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger