NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 9 decembrie 2007

R.Ş.

  1. Am găsit pe cap nişte denivelăuri.
  2. Moştenitorii la colivie.
  3. A venit cineva şi ne-a aruncat 2 saci de pisici peste gard.
  4. Da şi mama fierbea broaşte!
  5. Vrei să mă ai şi pe mine? M.T.
    O da! R.Ş.
  6. Le pun într-un minut, îmi belesc ochii!
  7. Comuitar. [n.r. comunitar]
  8. Da voi nu vă salutaţi? Ne salutam da acum...ne-am plictisit!
  9. Aia ma pipăia si ala imi sugea degetul!
  10. Si gainile fac oua fara sa faca dragoste!
  11. Cel mai mare debitor comun.
  12. Lesiziunea! [n.r. resciziunea]
  13. Puteam să facem nişte poze amuzante în grup!
  14. Sunt puţită rău!
  15. Bogdan dansa lasciv cu ana !
  16. Îmi trosneşte tastatura
  17. Am o prietenă care are tenu şifonat.
  18. Ne-a tras ţeapă păsărica
  19. Fetele ca tine cu aspect de fotomode…Divă...
  20. Am avut un căţel care şi-a făcut o gagică la gară!
  21. De acolo e sora lu fratemiu!
  22. Este un lucru extraordinar să poţi să vomiţi.
  23. Esenţul!
  24. După ce a epuizat-o pe Teresa m-a luat pe mine! c
  25. Fiecare se desccurca cum poate!
  26. Mă bucur că am contribuit cu ceva la fericirea voastră!
  27. Mă joc cu chestia asta moale!
  28. Era îmbrăcat în nişte cătălini!
  29. Mi s-a crăpat între timp!
  30. Eşti un instrument sexual! [n.r. lui C.M.]
  31. Pentru că vreau să pun ceva moale.
  32. Să mi-o dai şi mie pe asta!
  33. Mi-au pus-o 2 băieţi la telefon!
  34. Ţin minte că am făcut o floare...la biologie.
  35. Bagă degetele, de ce crezi că ţi-am făcut gaura?



Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger