NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 9 decembrie 2007

C.D.

  1. N-am auzit ce ai zis! Nici eu!
  2. Sunt C. şi vreau să ne tăvălim!
  3. Tot ce stă în umbra curcii! [n.r. crucii]
  4. Arată-ţi şi tu fasolea în poză!Aveţi hârtie la WC? Dar apă în WC?
  5. Sexy balamuc!
  6. M.I. o să danseze ca o felină!
  7. Tre' să-mi bag franceza undeva, cred că o să mi-o bag în fund!
  8. Haideţi în părculeţu' de la Operă!
  9. Eşti cel mai culmea băiat!
  10. Nu ştiu de ce, aş fi vrut să fie bărbat seminarista!
  11. Oancea nu poartă verighetă pentru că i s-au lăţit degetele!
  12. Mi-ar plăcea şi mie să ţi-o iau! [n.r. viaţa]
  13. Vroiam să fiu sigură că am intrat undeva [n.r. la o facultate]
  14. M-am simţit ca un gunoi!
  15. Da asta are şi aripioare!
  16. Piguleşte-mă!
  17. Te iubesc şi te ador ca pe-un pui de curcă mort.
  18. Mătăhăloasă!
  19. Tipul ăla şi-a rgulat vocea! [n.r. reglat]
  20. Mi-au mai zis mie unii de la bufet că am fundu' mare!
  21. Am simţit un funduleţ de Aura!
  22. Mie mi-e îndeajuns să mă tenteze profu'!
  23. Atunci eram sora lu' frate-miu!
  24. Neaga...l-ai văzut pe stradă?
  25. Scormoneşte după ea!
  26. Nu mai puneţi picioruţ pe ea că io pun mâna pe ea! [n.r. mingea de basket]
  27. Tre' să-mi iau toată geaca!
  28. Data trecută când am fost în cămin la Ana, tot la Ana am fost!
  29. Îmi place tot ce luceşte!
  30. Eu sunt superbă!
  31. Erau costumaţi în statui.
  32. Se auzea că tăcea!
  33. Eu prefer pe dreapta!
  34. Ş-a dat cu lipici! [n.r. sclipici]
  35. Îmi ţâşnea degetu'. [n.r. sângele]
  36. Mă preling!
  37. Nu s-a atenuat neamul vostru?
  38. Mă îndrăgostisem de un hipopotam!
  39. Hai Maria, te scarpini cu unghia mea?
  40. A, e apa care se gâlgâie
  41. Mi-a zis Maria că e frumos la bae. Hai că merg să văd şi eu.
  42. L-am făcut să nu vrea să mai vorbească niciodată cu mine!
  43. Nu însemn nimic pentru omul ăla, doar o bucată de carne cu o gaură la mijloc!
  44. Mă plimbaţi pe la chiloţi...[L.V.] Las' că au şi sutiene!

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger