NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 9 decembrie 2007

RĂMAŞI ANONIMI

  1. Arestarea navei de dragaj.
  2. Asta şi-a pus silicoane la fund.
  3. Mai eşti virgină? Încă nu!
  4. Vreau 4 perechi de crenvuşti!
  5. Ţi s-a infectat cercelu'!
  6. Am fost în silenzio stampa! Ăsta e un club?
  7. Căcam-aş în gura ta cu bucăţi de pulă!
  8. Cine fumează, poftă bună!
  9. E groasă legea 500!
  10. De la Moş Gerilă pentru Daniel! [Carte de la anticariat]
  11. Nu mă mai perturba cu degetul ăla!
  12. Tu ai făcut vreodată baie iarna?
  13. Să trecem la rezultatul unei iubiri.
  14. N-am timp! De ce? Ai ţâţă de dat la copil?[M.V.]
  15. Asta are faţă de furnică!
  16. Le-a acordat priorităţi [n.r. imunităţi] [Ch. A]
  17. Doctrina a făcut să curgă multă cerneală! [S.T.]
  18. Îmbrăcăminte de buletine noi şi vechi, paşapoarte...
  19. Ardei umpluţi cu sila!
  20. Ţiganii sunt murdari că se bagă în noroi de ploaie!
  21. Îţi va fi veşnic frig, îmbrăcat într-o foiţă de ceapă! [S.Ţ.]
  22. Nu ştii pe care să o bagi mai întâi în gură! [n.r. sandwishuri]
  23. Afganistanezi! [I.V.]
  24. Becali e mai deştept ca Iliescu cu 5 minute! [I.V.]
  25. Azi s-a născut soţul de nenunmărate ori al lui E. Taylor! [Radio Bucureşti]
  26. Pian dă piept! [n.r. acordeon] [M.R.]
  27. Deranjezi sarmaua! [M.D.]
  28. Auzi, tu nu mai da cu piatra'n geam că nu e bicicleta ta! [C.N.]
  29. O să staţi nepupaţi 2 zile. [E.V.]
  30. Să înceapă să continue! [C.Z.]
  31. Dacă până la 1 iunie nu îţi faci prietenă, te dau afară din casă! [V.D.]
  32. Ocupi 3 sferturi dintr-o masă care n-are 3 sferturi.
  33. Ei se răscoală pe ei înşişi! [TVR-Culural-artă]
  34. Ideea poate să fie paralelă. [C.U.]
  35. Cel care a adus spotul pe lume! [R.D.]
  36. Să alunece nasul!
  37. La judecata de apoi ai voie să mergi cu avocat după tine?
  38. Împiedecă! [A.C.]
  39. Dumneavoastră de unde vă cumpăraţi cafea? [A.C.]
  40. Începem să ne scobim cu prezumţia. [B.B.]
  41. Deja am dinamitat creieru'. [B.B.]
  42. Vă pup mult!
  43. Îndrumător, semafor, tot aia! [A.F.]
  44. Niciodată să nu spui întotdeauna!
  45. V-am finalizat-o cash! (casierie la benzinarie)
  46. Mulţumim! (vecina de la lift pt că am ţinut uşa ei şi câinelui ei)
  47. Sunt suficient de plictisitor joi de la 12! (C.B.)
  48. Hai să revenim la preţul dvs! (C.B.)
  49. Iar mi-am belit ochii! [A.C.]
  50. Ca tot vorbim de bitches, unde e Mădălina? [E.C.]
  51. Pot debarasa? [Chelneriţa]
  52. Am căzut de 2 ori cu asta! Mi-ai zis cu asta? Oligofrenule!
  53. Umbrela mea e pliabilă. [A.B.]
  54. Mi s-a şters sunetu la calculator. [A.B.]
  55. Să hailaitezi momentul când ai ieşit. [R.I.]
  56. Venit implozabil. [R.T.S.]
  57. Rilisată [n.r. eliberată] [R.T.S.]
  58. Să cheşuieşti. [R.T.S.]
  59. Să presupunem că eu sunt o companie. [R.T.S.]
  60. Zici că am mers cu troleu, am oprit în toate staţiile. (n.r. lift) [I.B.]
  61. Până la iarnă când se decide soarta lui Pedrazzini, Steaua mai are 3 meciuri în ligă, un patron care face exhipa şi un joc modest. [Compact]
  62. Pentru că te iubesc fă, de aia te sun. [Trădaţi în dragoste]
  63. Din ce am vazut pana acum, daca va continua asa, lobont nu va mai putea fi scos din poarta nationalei. are in plus fata de coman experienta si faptul ca se mai baga la cate un barbut cu pitzi.
  64. Closet! [n.r. închis - magazin]
  65. Nu se matchiuiesc. [E.B].
  66. Dan şi-a schimbat numele de căsătorie? [E.B.]
  67. A fost desemnat un expert în construcţii care n-are topograf. Care erau şansele? [Judecător]
  68. Oamenii care vin sa îşi aleagă numere sunt rari [Reporter Realitatea]
  69. O nava de transport îţi încalcă suveranitatea!
  70. Am luat cuţitu'…Şi i-am acordat primul ajutor! (Andrei G.)
  71. Să nu vă fie ruşine să vă duceţi la dicţionar. [But]
  72. Bună dimineaţa cu Corneliu puteţi vorbi? [C.F.]
  73. Şi io m-am jucat cu viţelu' da' asta nu înseamnă că iau tauru' de coarne! [A.M.R.]
  74. Hai frate să vedem că-i cu smotocit de minori! [n.r. copii mici] [R.I.]
  75. Mai scutură şi tu ţeava aia că ies numai negrii! [D.M.]
  76. 130 de Km. Cu TVA sau fără? [R.Ior.]
  77. Io de sex sunt obsedat, că cu bani m-am născut! [R.Ior.]
  78. Vedeţi, funda mea e mai mare! [R.Ior.]
  79. Noi suntem din aripa de litigii! [R.Ior.]
  80. Cred că aş sparge la ceasuri în fiecare dimineaţă! [Xeroxistă]
  81. Sponsorization!
  82. Bă nu mai scoate pula aicea!
  83. Atunci când nu aveam chef de învăţat mă duceam să mă uit la cei care lucrează la pod! [C.B.]

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger