NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 9 decembrie 2007

I.C.

  1. Disketa se pune pe buzele unităţii!
  2. Nu puteam să ne prostituăm intelectual.
  3. Trebuie să înlocuim calculatoarele care trebuie duse la muzeu că sunt din '92.
  4. La sfârşit, adună absenţele ca idiotu' [n.r. calculatorul].
  5. E ca la biliard: Dai într-un loc şi crapă în mai multe!
  6. La faţa locului nu la fata locului!
  7. Ceauşescu îi belea pe toţi!
  8. Omu' o face, nu o descoperă.
  9. Ce dracu să modific un more?
  10. Vechime ţeapănă.
  11. Jur pe biblie să fiu al dracu dacă n-am văzut.
  12. Uitaţi-vă acolo un calculator cu fustiţa sculată.
  13. Unghiile dvs. să vă trăiască!
  14. Am făcut cu scremături.
  15. La examen am n-am păr, sunt pieptănat!
  16. O grămadă de nesimţiţi cărora le sună telefonul la examen...Da cine măta eşti?
  17. Persoane vioaie la deget!
  18. Dumneata mă judeci pe mine că am fluierat în biserică ca să mă beleşti?
  19. Legea cutare, ADUNAŢI-VĂ!
  20. Acum trebuie să băgăm limba [n.r. câmpul limbă]
  21. La monitoarele mai vechi trebuie să umblaţi pe sub fustiţă!

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger