NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

marți, 25 decembrie 2007

OAMENI DE VALOARE

A sosit momentul să începem să apreciem oamenii de valoare. Pe cât posibil voi încerca să aduc în prim plan o parte dintre ei.
În ziua de Crăciun unul din aceştia a reuşit să facă un gest aplaudabil: să facă un cadou de Crăciun o carte celor care îi trimit un mail. Nu contează ce carte e, cât costă ea sau ce valoare are ea. Este vorba de un suflet mare, o personalitate nepromovată, un om de valoare.

Frumos, felicitări! Am crezut că “10 pentru România” prezintă încredere şi valoare. M-am înşelat când am văzzut că actorul Dinică este pe locul 8 sau 9 iar actorul Arşinel este pe locul 1. Şi cred că aplauzele nu pot fi comandate. De asemenea m-a deranjat faptul că în top nu şi-a făcut apariţia jurnalistul Cătălin Tolontan. Sunt mulţi consumatori de sport în România - asta e o informaţie nu o opinie - dar din păcate astea’s vremurile tulburi pe care le trăim. Să fi fost eşantionul de persoane ales într-un mod greşit? Nu mai contează asta. În inima mea împărţiţi primul loc alături de Cristian Tudor Popescu. Numai bine şi sper să trageţi în continuare Gazeta după dvs. Crăciun fericit, pentru că împlinit cred că este! Numai bine!

P.S. Este vorba de Cătălin Tolontan, jurnalist al Gazetei Sporturilor. Felicitări!

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger