NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 9 decembrie 2007

L.V.


  1. Take my breath away e instigare la omor iar formaţia e capitala Germaniei!
  2. Hai pă la mine! Turnăm asfalt pe pat şi poate mă ajuţi să nu mă pătez, avem odaia la dispoziţie.
  3. Marele pictor naţional Anghel Saligny.
  4. Cretinism urban.
  5. Pariu pa 20 de mandarine?
  6. Negii sunt mai cârlionţaţi.S-a mişcat prea un pic trenu.
  7. Inima ţie-n gură.
  8. A răguşi imprimanta asta.
  9. Ne băgăm pula-n el de asfinţit.
  10. Tu ai orgasm când prinzi un biban, nu?
  11. Eşti chitită pe plagiat astăzi! [n.r. D.C.]
  12. Spre trăinicia relaţiei noastre, sper să vină astăzi.
  13. Când e ea ofticată, se aude în Bucureşti.
  14. Am reuşit să vorbesc juma' de oră ... cu un tacâm.
  15. Pantera roz, candidat independent la preşedinţiei. [& O.D.]
  16. Ce faci? Îmi dai ture?
  17. Bucă sedentară [nr. muncă] [& C.V.(f)]
  18. O vrei în plen? [& D.C.]
  19. Tu eşti intim cu tata?
  20. Ziua acelor de ceasornic.
  21. Nu tre' să mi te imaginez pe mine.
  22. Zi mă! Ce să văd? [O.D.]
  23. Curge sânge dintr-un pulover [n.r. iese culoarea]! Voi aveţi pulovere pă ciclu? [O.D.]
  24. Şuşotind pe sub cămaşa de forţă, beregata mi se fâfâie. [& O.D.]
  25. Ce faci? Lumânarea.
  26. Am scris pe colivă cu litere de-o şchioapă.
  27. Dăm balul bobocilor în camera de gardă.
  28. N-am fitil să mă aprind.
  29. Dacă îmi aduc profit venele?
  30. Capră ambulantă.
  31. Caca cola.
  32. Să-ţi fie somnul limpede ca melcul [M.V.]. Ca un muşuroi de furnici!
  33. Dă-mi un sfert de oră beep înainte să vii.
  34. Dă mai tare şi hai să dansăm [n.r. Pepe - Numai Iubirea].
  35. Flegmă lato-sensu.
  36. Plagiem vise.
  37. Inima lu' Oti are adresă mail.
  38. Iar te-ai dat cu funingine pe la ochi?
  39. Tu nu auzi cum miroase?
  40. Ţi-ai însuşit vaca mea?
  41. Vreau şi eu parizer! De care? Crocant!
  42. Pampers second hand!
  43. Nu pot sa fac pipi! O fi de la emoţii, stress…
  44. Pariu? Pe tuxonu’ lu Victor?
  45. Vreau şi eu un strugure! şi dacă nu-ţi dau? Îţi pun sare peste ei!
  46. Ce găleată mare de lapte! Cât au mai muls la vaca asta!
  47. Da..io am zis sa ma apuc de scris din filipescu tot....si apoi adaug ce materiale am mai strans. putem sa il intreb pe profu. [C.D.] Si el o sa zica da domnishoara baga mare din filipescu ca e pretenu meu si o sa vb cu el sa nu fie probleme. Ii spun disear la un shpritz cand e cu nevasta-sa sa nu ma refuze! [L.V.]
  48. Adik o entitate fără personalitate juridică, neînsufleţită ţi-a făcut o invitaţie. Bun venit în lumea screlozaţilor...acolo unde şi elefanţii fac sex în poziţia 69!
  49. Ce faci mai, te-ai reintors la PwC? Da, cu braţele deschise si cu păsărica pregatită pt C.F. ca să mă fută!
  50. Vreau sa incerc sa ma port decent, deşi nu e stilul meu!
  51. Hai că te văd absorbită în muncă şi legată fedeleş de tranzacţia aia incât nu îmi vine decât să te înveselesc spunându-ţi la revedere! [n.r. A.D.V.]
  52. A fost în Tunisia! Ai vrea şi tu nu? Stai acasa, nu o sa aj acolo in veci, pentru tine mai sunt nişte locuri în charterul de KOSOVO!
  53. Deci vbim de tipa de miercuri seara nu? Nu, vb de gherghina, o puştoaică de 83 de ani si 6 luni din judeţul Covasna, Comuna Moşnenii de deal, bineinteles!
  54. Puteţi să faceşi ceva cu ciocolata asta că e prea groasă! (Cris)
  55. Da..mi s-a parut cam acru D.D. Era cam ofticat ca ce pula lui el e partener la firma si te prezint eu, un neica pulea!
  56. Văd că crema aia maro iese din tine cam des, esti deranjată, că căcarea nu e bine sa fie deasă si împraştiată!? [n.r. C.D.]
  57. Ce ma distreaza e ca o ia personal si parca si judecatorul i-ar fi adversar! O ţin plămânii, are sânge în veioză [n.r. C.V. (f)]
  58. Şi-a exersat buzele! Pe ce?
  59. Vezi că, suntem filaţi din spate, pagină nouă!
  60. Şi aia e tare eu cu botu'n sticlă şi tu cu linguriţa în aer [n.r. poza cu A.D.V.]
  61. But remember: trebuie să progresezi mereu caâte puţin. Azi degetu' mic, mâine degetul următor, până ajungi la ăla mare şi apoi potul cel mare: nu pot să mă fut cu tine, sunt homosexuală, homofobă şi anaerobă!
  62. Eu cred că e interesată. Nu . Hai să zic altfel. I se pare că eşti interesant. Asta e f clar. Că vrea să te ţină la distanţă, ca îţi dă picioru' stâng la supt sau că zice că ea nu se mai fute niciodată, astea sunt moduri de a vedea cât eşti de bun, cât eşti de interesant ori cât eşti de fidea!
  63. I-ai cerut prietenia şi ţi-a zis ca e gravidă cu o lesbiană?
  64. Frate, am scris o grăma' de perle azi, deja! Unde? În carneţelu' cu ustensile!,
  65. Şi ce dileme are? Mhm...chiar poate tu ştii, că ai fost implicat in aşa ceva (spargeri de automobile, sex neprotejat pe forţate)!
  66. Adică, măi porcule, ai fost subiectul activ al infracţiunii de viol şi nu te-a denunţat nimeni?
  67. Merge prost sau nu merge deloc, depinde de zi... e reţeta succesului! Moralul e bun, că merge prost, asta ţine de antitalent!
  68. E prietenata in sensu sexual??.... Da o fut prin pelerinaje.
  69. Mă simt ca în noaptea nunţii!
  70. Liviu: esti doar o gorila afumata neandertaliana.
  71. Azi ţi-ai propus lacrimi multe pe perna şi o cântare cu Guţă la mandolina?
  72. Vroiai sa iti faca si tie cinste, nu? Si tu sa ii dai cadou tampoane sa si le lipeasca pe piept si sa rodeasca! [n.r. către C.D.]
  73. I-a reunit pasiunea pt femei.
  74. Cum faci tu să-ţi dai cu parfum că eu mi-am dat mai devr pe tibie şi s-a lasat la pectorali!
  75. Nu toti cei cu care ai fost si nu mai esti sunt poponari, stii ca ai antecedente!
  76. Te pup dulce pe obrajorul drept fara sa iti las urme de ruj!
  77. Cred ca o sa fac supradoza de vitamina C pt copii.
  78. A crescut cererea de muie!
  79. Uite-te şi tu la tine, îţi umflii muşchii în sala de judecată!
  80. Avocat Alpha Bank!
  81. Cu ce se ocupă? Importă eucalipt?
  82. Şi eu te iubesc, privighetoarea mea. [n.r. C.]
  83. Oricum daca te razgandesti freci lampa lu alladin si vorbim!
  84. Loc sa ma depozitezi ai?
  85. Ce râs constipat ai!
  86. Nu-mi pune vorbe în gură! [L.V.] Nu-ţi pun nimic în gură!
  87. Rămâi singuru' meu cititor fidel, căci nici eu nu-mi sunt fidel mie!
  88. Şi dacă n-ai treabă diseară, poate mergem să prizăm azbest!
  89. Nu-ţi băga unghiile...în rest poţi să-ţi bagi orice!
  90. Sunt un crâmpei de tâmpenie în profunzime!




Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger