NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

sâmbătă, 15 decembrie 2007

CRUNTA ŞI DUREROASA AŞTEPTARE

Ţi s-a întâmplat vreodată să simţi cât de greu trec zilele, orele, minutele, secundele? Să le numeri, să vrei să te gândeşti la altceva decât ce se va întâmpla după acel moment şi să nu poţi? Cu siguranţă! Ai strângerea de inimă. Şti că acela este momentul în care lucrurile vor lua o turnură pozitivă ori negativă. Încerci să îţi imaginezi viitorul în ambele ipoteze dar şi reacţiile tale. Mergi până acolo încât epuizezi toate variantele posibile!

Nu ştii dacă ai voie să te bucurii sau nu, nu ştii dacă te manifeşti prea mult... Practic, nu ştii nimic! Şi asta bineînţeles că te omoară.

Apoi este frica pentru ceea ce va urma. Contradicţia dintre a dori să vezi rezultatul şi frica de a-l vedea, frica de a întâmpina dezamăgirea. Conflictul din mintea ta este unul actual, unul care nu cunoaşte o rezolvare. Vrei ca aşteptarea să fie curmată, însă numai dacă finalul este fericit: nu ştii însă dacă acesta va fi sau nu aşa.

Când aştepţi ceva, nu poţi să te concentrezi la un alt lucru. Nu ai cum. Mintea ta fuge mereu către aceleaşi scenarii, către ceea ce va să vie.

Aşteptare....Dar de unde atâta răbdare?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Iti spun eu ce e mai usor...nu lua in calcul varianta negativa...stiu k ti-am spus-o de atatea ori...cel mai important e sa traiesti ca si cand ti s-a dat vestea buna....numai asa ea poate deveni realitate...totul este rodul mintii noastre....nu trebuie decat sa crezi...ai sa vezi k va fi exact cum iti doresti tu....oricum, vreau sa iti reamintesc k energiile pozitive a zeci de persoane se indreapta catre tine....suntem alaturi de tine si cu siguranta vei afla luni o veste extraordinara..eu cred k doar ai fost pus la o incercare de credinta....it's just a matter of time...:)...asa k hai sa hoinarim prin oras, ce zici?

Anonim spunea...

te sustin....hai sa hoinarim prin orash. DAR la anul :)))

Anonim spunea...

bai eu stiu ce ai scris in lucrare si consider k ai luat din prima

Anonim spunea...

bravo am vazut ca ai luat pana la urma o prostie ca te-a picat ca doar facusem 4 lucrari aproape la fel.felicitari acum putem sa iti zicem felicitari

Anonim spunea...

Multumesc

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger