NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 9 decembrie 2007

O.D.

  1. D'aia e bine să mergi cu prietena ta pe furtună: să vezi dacă e paraşută sau nu!
  2. Ditai luna proptită pe cer!
  3. Tu în fiecare zi îţi dai chiloţii jos?
  4. La 7 ani, L.B. şi-a pierdut virginitatea în lanu' de porumb!
  5. Eşti cârpă-n cur să te modeleze o fată?
  6. Să calculezi catetele sicriului lui Pitagora! [& B.L.]
  7. Da da să ştii că io mă păstrez pentru băieţii din campus!
  8. Tu ai orgasm când prinzi un biban, nu? Când iau un biban sare sperma!
  9. Muie cu duiumu!
  10. Azi treia să mă întâlnesc cu prietenii mei şi cu prileju' ăsta îmi bag pula în tata!
  11. Oricâtă valoare nutriţională ar avea...
  12. Să pipăi băşina!
  13. Pe gard îmi ţâţâie curu'!
  14. Plus pluţină adrenalină...
  15. La început mi-ai furat inima, apoi portofelu'...[& L.V.]
  16. Ce bine îmi pare că ai luat la muie/ce bine îmi pare că ţi-a plăcut!
  17. Un şobolan tratat cu sentimente [n.r. substanţe].
  18. Inima mea îi aparţine! [lui M.V.]
  19. Viaţă de bandit!
  20. Mă mănâncă venele!
  21. Şi eu mângâi cheile!
  22. Hai să ne culcăm, tu ce mai aştepţi? Echinocţiul!
  23. Vă daţi în speţe?
  24. O groapă nu vine niciodată singură!
  25. Am închiriat o carte de la bibliotecă.
  26. Tu-ţi dai seama ce înseamnă fidelitatea într-un bordel?
  27. Câinele ăsta a fătat 4 javre noi...
  28. Căruţul poate fi cu rotile?
  29. Un număr de moli de gaz ideal suferă!
  30. Putem să ne poponarizăm cu toţii.
  31. Ar fi culmea să consumi curentu' să faci întuneric!
  32. Închide lumina că ne aude mama ta!
  33. Ştii cum e când zici că ai răcit şi de fapt ai cancer!
  34. N-am voie să râd cu prăjitura în mână.
  35. Mai vin pă la tine, mai râzi de mine, mai îmi dai cu parfum!
  36. Ce facem? Ne batem cu lupii, salvăm lumea de la înec!
  37. Mă arunc pe geam [C.V.(f)] Merită încercat!
  38. Nu a mai râs din noiembrie! [n.r. C.D.]
  39. Organul ăla care se zbate între 2 plămâni! [n.r. inima]
  40. De ce râdea băiatu' ăla? [Vânzătoare] Poate pentru că era prietenul meu?!
  41. Ce organ eşti dispus să sacrifici ca să plăteşti factura de telefon?
  42. Tu de ce te ţii de mână cu Rocsana? Ca să treacă timpu'!
  43. Bagă-ţi picioarele în ureche!
  44. E foarte bine să umbli cu băieţi!
  45. Orgie nebuna cu pitici pirati magari si miere!
  46. Ai văzut că nudurile sunt cu cele mai naspa femei? Ca să nu ţi se scoale pula!
  47. E genu dă speluncă care are wireless.[n.r. Shooters]
  48. Am ejaculat ca să închid gura lu’ tata.
  49. Dacă ai pulă destulă în pantaloni, e bine.

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger