NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 9 decembrie 2007

C.V.(f)

  1. Sunt afectate doar 400 de persoane din 45 de milioane de locuitori!
  2. Ăştia n-au semafoare? E la mica înţelegere?
  3. S-a deschis sesiunea la teatru! [n.r. sezonul]
  4. Da îl ştiu pe trenul ăsta, l-am învîţat la geografie! [n.r. trenul Timişoara-Bucureşti]
  5. O are cineva pe disc să i-o punem? [n.r. melodia]
  6. Cd-urile sunt primite moştenire de la L.V.
  7. Le dai bani apostolilor!
  8. Haideţi în iarbă.
  9. Ţine-mă de aparat! [n.r. aparatul foto]
  10. Naşpa fără munţi.
  11. Iar fac curăţenie Adela şi Cătălin?
  12. Bretonelul!
  13. Ascult muzică la aragaz!
  14. Şi pă mine mă ia uşor pe sub fustă! [n.r. frigul]
  15. Nu sunt în porcii mei.
  16. E o fustă d'aia care zboară, e creaţă!
  17. Ia şi pipăie! [n.r. rochia]
  18. Îmi plac femeile până la un anumit punct, pe orizontală.
  19. Dă un beep când ajungi în bârlog! [n.r. la cantină]
  20. Am căscat din tot sufletul meu!
  21. Parcă ar avea copite [n.r. cizme]
  22. Vreau să dorm... fără număr!
  23. Mereu cineva piuie la Metro!
  24. M-am fript de calorifer!
  25. Mie-mi place să mă contorsionez!
  26. I'm so fuckable!
  27. Ce bine rea dacă aveam şi eu în cap poza asta!
  28. Să lăsăm mâncarea să se aburească!
  29. Primele 4 cursuri sunt cu porcării.
  30. Uite, 3 porumbei fac sex în grup!
  31. Nu ţie se pare că profu' are faţă de mafiot? [L.M.]
  32. Legile astea sunt proaspete!
  33. Îmi sfârâie un cot!
  34. Ţi-ai făcut poze la tonomat d'ala de poze?
  35. Tu ai lentile de contact sau sunt ochii tăi?
  36. E practic Moromeţii cu copii!
  37. Eu vreau să mă fac instanţă!
  38. Ţi-ai pus mail?

Niciun comentariu:

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger