NEAŢA!

Am incercat mereu să văd savoarea vieţii şi senzualitatea brizei de vară. Am încercat mereu să rămân pragmatic şi modest. Nu ştiu cât am reuşit însă un lucru e clar: am momente când aş vrea ca tu să mă ajuţi să pot face asta!

duminică, 9 decembrie 2007

PERSONALITĂŢI

  1. Dumnezeu are cetăţenie germană! [Marcel Răducanu despre Otto Rehagel]
  2. Mă dor banii mei [Gigi Becali]
  3. Fii atent la păr când bate vântu', ţi-l fâlfâie! [Numai iubirea]
  4. Persoane fizice, persoane chimice! [Planeta Moldova]
  5. Ai comportament de nou născut câteodată! [Cornel Dinu către Cosmin Cernat]
  6. Romantic incurabil caut curvă versată! [Vlad Craioveanu]
  7. A fost o zi specială pentru mine! Au trecut 179 de zile de când fac acelaşi lucru! [Dan - Rosseane]
  8. Domnule Dragomir, după ce o să plecaţi de la ligă, o să strigaţi muie liga? [Horia Ivanovici]
  9. Adică eu mă duc la curve domnu' Contra? [Horia Ivanovici]
  10. Zilele mă dureau! [Hi-Q]
  11. Zilele mă întreabă dacă vii/Nopţile mă dor şi tu nu ştii! [Holograf]
  12. Cum se salută electroniştii? Fir încins! [Cârcotaşii]
  13. Cam miorlăită Kylie Minogue în melodia asta! [Vali Bărbulescu]
  14. Ce credeţi că făcea Pavlov după ce i-a murit câinele? Continua să îi dea de mâncare! [Cr.A]
  15. Păi bă! Tu ştii câte kile de aur am acasă? [Cr. A.]
  16. Eşti în bulan? [F. Călinescu lui Adrian Ilie]
  17. Diplomatul american care a murit săptămâna trecută, într-un accident rutier, era sub băutura influenţelor alcoolice! [Andrei Zaharescu]
  18. Dă-mi o frunte în buric să văd unde îţi ajunge gura! [Andrei Gheorghe]
  19. Şirul converge aproape peste tot.
  20. Îi dăm noi ciorapi din pânză freatică! [Mihai Dobrovolschi]
  21. Post de stewardese kamikandze! [Mihai Dobrovolschi]
  22. Mona trage la Stolojan ca musca la platforma [Mihai Dobrovolschi]
  23. Dacă musca merge pe perete, calcă pe bec! (Dobrovolschi)

  24. Unde îşi parchează Mircea Badea maşina? În gura presei! (Craioveanu)

  25. Dacă tu îţi faci nevasta curvă înseamnă că tu eşti un bou! (Craioveanu despre Progoană)
  26. Au început să dezvăluiască aceste lucruri! [Luminiţa Anghel]
  27. Foaie verde/Solzi de peşte...[Nelu Ploieşteanu]
  28. A fost cutremur azi! Prea a plouat! [B.C.]
  29. Ceauşescu a fost cizmar iar Iliescu şiret! [C.V. Tudor]
  30. Placerile parsive ale vietii! [G. Fatu]
  31. Iti urez tot binele din lume chiar daca noua ne-ar ramane mai putin! [G. Fatu]
  32. Cum se adresează un poponar altuia când sunt la munte şi vor să sse oprească din urcat? Po-posim? Dar când unul îl întreabă pe celălalt adcă vrea să mănânce? Imbuci ceva? (G. Fătu)
  33. Good girls goes to heaven, bad girls goes to Bucureşti!
  34. Vreau să începem să demarăm. [Videanu]
  35. Omul e o persoană umană! [G. Hagi]
  36. Nu mai e mult până mai e foarte puţin! [Gigi Becali]
  37. Giji Fecali! [n.r. Gigi Becali]
  38. Gigi Becali a explicat astăzi ce l-a deranjat la partida de ieri, încheiată cu scorul de 1-1, gazdele egalând în ultimul minut de joc, afirmând, printre altele, că "eu am fost caracter si nu i-am spus lui Fane Stoica sa se dea la o parte. Aici e vorba de bun simţ".
  39. M-ai lovit la operaţie [M. Badea]
  40. Mă înşeală cu târâtura aia penală, Argentina!(Adriana Bahmuţeanu)
  41. Silviu Prigoană vine la “miezul problemei” ca menstruaţia, o dată pe lună! [Mihnea Ionescu]
  42. Totuşi Vadim e cel mai mare mâncător de căcat! (M. Dinescu)
  43. Reclama nu se referă la cei care cumpără făina din snobism! Se duc iîn Mall să cumpere făina! [R.E.]
  44. Drojdie Armani! [R.E.]
  45. Era deştept de pe atunci! [Ziarist] Nu i-o fi trecut? [M. Badea]
  46. Dan Bozgan e unul dintre cei care vorbeşte cu instrumentu'! [T. Gheorghe]
  47. Nu există perioadă istorică fără mitocani! [T. Gheorghe]

Un comentariu:

Anonim spunea...

la ce spect a zis ca vorbesc cu vioara?

O ştiţi p'asta nu??

O ştiţi p'asta nu??

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

NU CIORDIŢI PUBELE PLINE

Cafeneaua actorilor

Cafeneaua actorilor

Un frigider legat

Un frigider legat

O chiuvetă pentru o baie modernă

O chiuvetă pentru o baie modernă

Hua

Hua

Hey amigo

Hey amigo

Live

Live

Apropo de frig

Apropo de frig

Protest

Protest

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby? Prietenii stiu de ce...

Pasiune sau hobby 2

Pasiune sau hobby 2

Ochelari trişti

Ochelari trişti
Credeai că numai oamenii pot fi trişti? Ţeapă!!!!

Videanu rocks

Videanu rocks

Mormânt pentru Oltcit

Mormânt pentru Oltcit

Super oferta

Super oferta

:)

:)

O, da...

O, da...

Flacăra iubirii

Flacăra iubirii
Powered By Blogger